ubezpieczenia

Jak uniknąć ubezpieczenia w Niemczech?

Chcesz prowadzić działalność gospodarczą w Niemczech, a nie chcesz płacić za ubezpieczenie w Niemczech?

Popularną wśród Polaków alternatywą jest prowadzenie działalności bez zameldowania w Niemczech. Osoba która nie jest zameldowana w Niemczech nie podlega obowiązkowi ubezpieczenia.

patrz podstawa prawna: § 193 VVG (Ustawa o umowie ubezpieczeniowej)

Przykład:
ubezpieczenie zdrowotne i wypadkowe dla kobiety wiek 55-59 lat, z wkładem własnym [Selbstbeteiligung] 0,00 €, bez badań lekarskich, bez nadpłacania zaleglych składek kosztuje 202,00 €/miesiąc

serwis biurowy bez zameldowania w Niemczech kosztuje 80,00 €/miesiąc

Więcej informacji pod numerem telefonu: +49 (0)6929729359 lub dla dzwoniących z Polski: +48 (0)22 2578550

4 Kommentare:

  1. Wydaje mi się, że każdy z nas powinien się ubezpieczać i na pewno nie wolno odpuszczać tego rodzaju ubezpieczeń. Tak samo jak ubezpieczenie AC https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-ac/ które w końcu jest bardzo przydatne jeśli jesteśmy posiadaczami pojazdów.

    AntwortenLöschen
  2. Gdy już decydujemy się na posiadanie ubezpieczenia naszego auta to myślę, że również bardzo ważną sprawą jest to abyśmy pamiętali o pakiecie auto pomocy. Mi udało się nawet niedawno skorzystać z usług pomocy drogowej https://jarex24.pl/ i już wiem, że mogę ich każdemu polecić.

    AntwortenLöschen
  3. Jeśli szukasz solidnej firmy transportowej w Gdańsku, polecam https://transport-gdansk.pl/. Ich zespół pomógł mi w organizacji przeprowadzki, zapewniając sprawną i bezpieczną usługę. Wszystkie moje rzeczy dotarły na miejsce w nienaruszonym stanie. Jestem bardzo zadowolony z wyboru.

    AntwortenLöschen
  4. Ostatnio korzystałem z usług https://autokorbas.pl/ i byłem niesamowicie zadowolony. Zespół był profesjonalny, szybki i skuteczny w diagnozowaniu i naprawie mojego samochodu. Ich transparentność w kwestii cen i jasne wyjaśnienie potrzebnych napraw zrobiły na mnie wrażenie. To była moja pierwsza wizyta w tym serwisie, ale z pewnością nie ostatnia. Polecam każdemu, kto potrzebuje solidnej i uczciwej obsługi serwisowej.

    AntwortenLöschen